tisdag 3 november 2009

Production

Dagen har bestått av att gå på ett möte om utbildningen där d skulle komma 20 pers vi blev 6, d va ganska bra för att vi skulle framföra lite åsikter om sånt som behövs ändras nu.
Sen var det bara till att springa ner en våning för att ha en lektion om koder till CNC maskinen (Computerized Numerical Control) vi satt där och jag sa saker som va rätt men som läraren ville säga själv så jag va lite snabb när jag kom med mina åsikter. =D
Sen skulle jag och läraren åka och äta, när vi kommer utanför dörrarna till campus så möts vi av en syn 4 brandbilar (3 Vanliga små bilar & 1 stor brandbil) och 2 ambulanser, vet inte vad som hade hänt, stog nått på nyheterna om 2 flickor i 15 års åldern som hade klättrat upp på en skorsten 35 meter, men vet inte om d var just d jag såg.
När vi hade vart o slängt i oss lite fet mat så åkte vi till verkstaden för att ha lektion, vi kommer dit o sätter oss o pratar lite med några andra lärare om lite varvtal och sånt som vi behövde veta för att köra maskinen, sen ställer jag och en klasskompis oss o börjar köra dom 2 bitar som vi skulle ha, gick fort som fan och helt plötsligt visste vi inte vad vi skulle göra så vi fick ställa oss och börja på vårt projekt arbete, så vi sågade upp lite bitar vi skulle ha och började fräsa lite på dom och helt plötsligt så va d dax att sluta.

2 kommentarer:

  1. hahha fan vad du kan skriva :P

    35 meter upp? :O ashögt juh :O
    //johan

    SvaraRadera
  2. Svar på kommentar: Jo d är d o fattar inte vad 2 15 åriga tjejer skulle upp där i kylan o göra..
    Man måste skriva mkt när man går på högskolan x) fast jag måste ju förklara allt, kotte tkr ju att jag förklarar dåligt så nu får han allt utförligt..

    SvaraRadera