torsdag 14 oktober 2010

Fuck the Train!

Då har man kommit till Vingåker nu då.
Kan berätta om gårdagen och resan.
Började med att jag stod på stationen i Värnamo och så ser jag helt plötsligt självaste Allan Svensson på perrongen!
Så kom jag till Alvesta där jag bytte tåg som skulle ta mig ända till Katrineholm där jag skulle bli hämdtad av mina föräldrar. tåget kommer in på linköpings station och så ropas det ut att det är problem med spåret vid Gnesta så tåget skulle ta en annan väg, så vi som skulle till Katrineholm fick byta till buss i Norrköping, Blir så jävla sur på att det alltid ska vara nått fel när jag ska åka tåg!
Och så säger dom att man ska välja tåget i första hand för att tänka på miljön, men hur gör man när det alltid är problem med tågresan och att det i endel fall är dyrare att ta tåget än att resa på annat sätt!

3 kommentarer:

  1. Vad gjorde han i Värnamo :o Jag trode han bara var i Vivalla ;) :P

    SvaraRadera
  2. Svar på kommentar: Han heter Allan Svensson i verkligheten.
    http://sv.wikipedia.org/wiki/Allan_Svensson

    SvaraRadera
  3. sv; Tacktack : D Det kommer upp en bild på hela collaget i slutet av veckan. : )

    SvaraRadera