tisdag 12 januari 2010

Godmorgon?

God morgon godmorgon era små pungdjur =D
Dagen hitils har bjudit på att vakna, sätta sig och äta frukost.
Så kommer gybben in med posten och frågar varför jag har fått post hit ifrån djurens rätt, direkt viste jag att d va min kalender som hade kommit (efter 4 veckors väntetid).
Så står d att dom vill att jag ska få folk att skriva på en lista om förbud mot päls-farmar, fan heller tänker jag, vad ska då hålla oss varma på vintern, men vist låt dom förbjuda d.
Farmarna måste ändå avrätta alla djur för att djuren ändå inte klarar sig själva eftersom dom vuxit upp i fångenskap.
Men slutpratat om d, har även börjat på med maten lite, har gjort en marinad som jag la i köttet i. Blir säkert mumsigt.
Och nu ska jag titta på lite film tänkte jag, men först så ska ni få en liten låt.

Perkele-Det va då

2 kommentarer:

  1. Men det är fel att överhuvudtaget ha farmar där man måste avrätta liven

    SvaraRadera
  2. Svar på kommentar: Men då är d ju fel att föda upp kossor o grisar också ju.. då är d fel att odla grönsaker som d är bevisat att växter också har känslor.

    SvaraRadera