torsdag 3 december 2009

School and Tea

Dagen har vart jobbig, vaknade vid 10 och gick och fixa en kopp té till mig, vid halv 11 får jag med meddelande från Dennis som undra om vi skulle jobba vidare med projektet i Cad.
Halv 1 sprang jag till skolan för att träffa Dennis och Claes så vi kunde göra d sista på projektet, vi va klara vid halv 2 med allt, så jag och Dennis stannade medan Claes gick på nått möte.
Vi satt och jobbade lite med Cnc koder fram till halv 3 innan vi började lugna ner oss och jag spelade lite webbradio, Vid 3 bestämde vi oss för att gå o ta en fika.
Jag gick hem med datorn och Dennis gick till bilen med sin dator.
Vi gick till Café 18 och satte oss för en fika, jag blev bjuden av Dennis eftersom jag har jobbat mycket med Cad och Cnc programmen.
Efter vi hade fikat så fick jag åka med upp till Willys så jag kunde handla lite saker jag behövde.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar