söndag 15 november 2009

Update

Dags för lite uppdatering.

Fredagen började med att jag åkte upp till Jönköping med en klasskompis, sen gick jag på Elmia i 1,5 timme tills dom stängde, då så hade jag fått veta att far och min kusin skulle bli sena så jag åkte ner på stan för att träffa Johan på stan, så jag fick skjuts av en i klassen ner på stan, sen så gick jag runt lite med Johan innan far ringde och sa att dom va nära, så då fick jag försöka leka GPS och säga vart han skulle åka, d är väldigt svårt när man är i staden för andra gången, men vi lyckades få honom ganska nära så vi fick gå typ 500 meter innan vi hitta bilen.
Sen bar det iväg till A6 där vi tittade efter en ruter åt mig, hittade en billig och bra för 800, och sen åkte vi hemåt, på vägen mot Vaggeryd så började det snöa ganska mycket, men när vi släppte av Johan så hade det slutat snöa, sen fortsatte vi mot värnamo där vi slängde in alla saker innan vi åkte för att beställa bord och handla lite.

På lördagen så började vi med en frukost, innan vi kom på att vi skulle åka till bejer där jag skulle köpa ett fäste till en tavla och hämta ut en såg som jag hade gratis där, så det blev lite bråttom för vi körde först åt fel håll innan vi kom rätt, när vi kom dit så hade dom inget fäste så d blev en såg bara. Sen fick jag idén att vi skulle åka till Chepy och titta efter ett fäste, dom hade heller inte det så det blev inget där, sen tyckte far att vi skulle köpa lite fikabröd så då åkte vi och gjorde det.
Efter det lyckades jag lura far att köra åt fel håll så vi åkte ut i skogen till gyllene rasten, som är ett gammalt matställe som är nedlagt, vi åkte och letade så vi åkte fel några gånger men sen kom vi äntligen fram, så far parkerade och vi gick ut ur bilen, d kändes konstigt att få komma dit och se minnesstenen till en av världens bästa basister genom tiderna.

Fotot jag tog när vi va där

Sen, när vi kom hem igen så satte vi oss och fikade lite och såg på tv, sen blev d dags att gå och äta, när vi kom dit så var d inte så jätte mkt folk, vi började äta och sen så började d ramla in mer och mer folk så då sa vi att d va tur att vi hade beställt bord, vi åt upp och alla blev mätta av den goda maten, sen blev det att gå hemåt igen där vi tittade på lite tv innan Die hard 4.0 började så vi såg på den innan d va dags att sova.

Idag, har d inte hänt så mkt, dagen började med lite frukost, sen tittade vi på tv några timmar innan d bar iväg till MAX för en hamburgare, sen åkte vi hem igen och far och kusin åkte hem till sig igen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar